kayan resim

Bir Film 1 Kitap

25 Nisan 2017 Salı

Canan Tan - Yüreğim Seni Çok Sevdi

Herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği kadar gerçek, destansı bir aşkın öyküsü…

"Biliyorum, imkânsız aşk bu!" demişti Murat. "Ama hükmedemiyorum kendime. Çünkü, YÜREĞİM SENİ ÇOK SEVDİ!" Ardından da dizelere dökmüştü sevdasını:

yüreğim seni çok sevdi
o yürek talan
o yürek yangın yeri
o yürek seni istiyor
bir tek seni... 

Aslı ile Murat'ın İstanbul-Bursa-Amerika üçgeninde yaşadıkları destansı aşkın öyküsü.

   YORUMUM
Bu kitabı okuyalı baya zaman oldu.Kitabı ilk rafta gördüğümde arka kapak yazısı beni çok etkiledi ve alıp hemen okumaya başladım. Bu romanın insana kazandıracağı bir şey yok ama güzel bir aşk hikayesi okumuş oldum.Ana karakter Aslı ve Murat'ın aşk hikayelerini anlatır. Belki imkansız aşklarını.. Bütün sayfaların içine hem şiir kitabını hem gezi yazısı hem aşk romanı sığdırabilen Canan Tan'ın kavuşmayan aşıklar kitabı. Ayrıca kitabın baş kahramanı Aslı'nın ütopik bir dünyadan geldiğine inandırmıştır beni..Kitap Bursa şehri açısında bir turistlik  rehber işlevi de görüyor. Genel olarak çok akıcı bir dille yazılmıştır, ben bir solukta bitirmiştim. Bitirdiğimde gözlerde bir kaç damla yaş, gönülde burukluk bırakan ve 'bir adın kalmalı geriye'dedirten roman. Şimdiden okumak isteyen tüm arkadaşlarıma keyifli okumalar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder